خردل و خواص آن

خردل و خواص آن

خردل و خواص آن

خردل چیست،خردل خواص،خردل وحشی،خردل فوائد،خردل سفید

قابل توجه است که در پزشکی از خردل به دو صورت استفاده می‌ کنند: یکی خردل سفید و دیگری خردل سیاه. خردل سیاه به صورت دانه و خردل سفید به صورت آرد مورد استفاده قرار می گیرد.بیشتر مردم خردل را به صورت سس استفاده می‌نمایند که ترکیبی از دانه کوبیده‌ی خردل سفید و سرکه، روغن زیتون، نمک و فلفل می باشد.لازم به ذکر است که باید بدانید که این گیاه برای درمان بیماری‌ها و ناخوشی‌های زیادی موثر  و مفیداست مثل سرماخوردگی، کمردرد، یبوست، سرفه و غیره.
خردل،خواص خردل

یکی از خواص خردل ضد یبوست بودن است . جالب است بدانید که برگ‌های خردل سرشار از ویتامین C می باشد و در کشور چین آن‌ها را به عنوان تقویت کننده و برای تصفیه‌ی خون به غذا اضافه می‌نمایند.بهتر است بدانید که زمانی که بی اشتها می‌شوید و یا احساس سنگینی می‌کنید جوشانده‌ی خردل می‌تواند کمکتان کند

خواص خردل برای درمان سرماخوردگی را بشناسید

بدنیست بدانید که اگر بینی‌تان گرفته است سراغ خردل بروید. در واقع خردل حاوی ترکیباتی مثل «میروزین» و «سینیگرین» است که خلط‌ها را روان و دفع آن‌ها را سهل تر می‌کند.
خردل،خواص خردل

خردل کمردرد و روماتیسم را تسکین می‌دهد و دردش را بهبود می بخشد.بهتر است بدایند که زمانی که کمردرد دارید یا از دردهای روماتیسمی رنج می‌برید، خردل یک مسکن و گرم کننده‌ی خوب مفاصل می باشد.
خردل،خواص خردل

لازم به ذکر است که خردل سرفه را درمان می‌کند
خردل با عفونت‌های مجرای تنفسی مقابله می‌نماید. اگر سرفه می‌کنید خردل را حتما استفاده نمایید.
روش استفاده: یک پیمانه پودر خردل سیاه را با دو پیمانه آرد گندم و مقداری آب مخلوط نماییدو هم بزنید تا به صورت خمیر در بیاید. خمیر را روی یک حوله پخش کنید و حوله را تا کنید. روی گلو و سینه‌تان وازلین بزنید و سپس مرهم را روی آن قرار دهید. البته این مرهم باید حداکثر 15 دقیقه روی پوستتان باشد و بیش از این مدت امکان دارد روی پوست ایجاد التهاب بکند. توجه داشته باشید این مرهم برای افرادی که از واریس رنج می‌برند توصیه نمی‌گردد

خردل،خواص خردل

از خواص بی شمار خردل بهره ببرید

خردل و خواص آن

مطالب مرتبط:

تخم شربتی

رازیانه

فلفل سیاه




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : روغن شترمرغ
تاریخ : یک شنبه 13 دی 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: